Obi van Kenobi - Paraineisis

Obi van Kenobi megmodnja a frankót. Jedilét, küzdelem, csajok, miazmás.

Friss topikok

  • gagaringyuri: Vagy télleg vízilabdázó? (2011.09.05. 16:17) 27

Linkblog

24

2011.10.03. 14:21 gagaringyuri

Meg kell valljam, lenyűgöz, hogy csak így téren és időn át üzengethetek neked, és nem tagadom néha komiszságok is eszembe jutottak, de rendes vagyok.

Gondoltam arra, hogy a tréfa kedvéért ideírjam neked a fontosságok közé, hogy én vagyok az apád, de azután ellenálltam a kísértésnek. Illetve nem.

Már úgy értem, nem én vagyok az apád. Ehehe…

Látod, még mindig meg kell birkóznom időnként a Sötét Oldallal, csak most már jobban megy. Padavan koromban még sokkal komiszabb dolgokat is írtam volna. Nem mondom, hogy például mit, és így láthatod példás önuralmamat is. (Flamingó volt benne, azt elárulhatom.)

Nos.

Beszéljünk inkább a hazugságokról. Röviden: Ha tudunk róla, hogy hazudtunk, akkor másokat próbáltunk meg valamiért félrevezetni, ha nem tudunk róla, akkor saját magunkat.

Hosszabban: Az a baj velük, hogy egyetlen füllentésből egész csinos lavinák képesek nekiindulni, s a végén mindent elsodornak. Elég ha megnézed a Waczak szállót. Azért sem kellemes a használatuk, mert általános tapasztalat, hogy előbb-utóbb mindegyikre fény derül.

Vannak persze kényszerű hazugságok, mint például a „oh, de pazarul nézel ki” vagy „köszönöm, biztosan nagyon finom, de nemrég ettem”, és az efféléket még mi jedik is nagyobb elnézéssel kezeljük.

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy egy régebbi kérésemnek eleget téve belekeverjem az ügybe a sötét jediket is. Ők remek barátai a hazugságoknak. És nem is viccből, vagy figyelmességből, hanem direkt genyóságból csinálják.

Volt egy ilyen Sötét Jedi Utazási Iroda-ügy a Coruscanton (tudod, Gócpontok). Egész pontosan Skywalking Center volt a neve, amíg nem derült ki, hogy kik működtetik. Mégkésőbb az is kiderült, hogy néhány áttételen keresztül Palpatine egyik kisvállalkozása volt. Na mindegy. Utas bemegy, ott ül a sötét jedi. – Ön nagyon jól érezte magát a nyaralásán. Volt delfin, meg minden. Zizi, bambi, körhinta. Kérem fizetni!

Jól ment egy darabig. Figyelembe véve, hogy hány hiszékeny ember van, nincs is ezen semmi csodálkoznivaló. Azok bármit el tudnak hinni. Egészen lenyűgöző. „Ha enélkül az értékes óra nélkül mozdul ki otthonról, a többiek azt fogják hinni, hogy Ön egy bunkó.” Ilyeneket.

No még gyorsan, amit lehet, mert télleg mennem kell!

Írtam itt fentebb, hogy az élet Szép. És azt is mondtam, hogy Csúnya. Nos, meg kell valljam neked, hogy ezek igencsak szubjektív elképzelések, bizonytalanok és esetlegesek. Az igazat megvallva, az élet Olyan Amilyen. Természetes. Megtörtént. És persze ki vagyok én, hogy elbíráljam, ne adja az Erő, kitaláljam milyen. Annyit tehetek, hogy eldöntöm, nekem momentán tetszik avagy nem. Sajnos ez van.

Ez persze ne akadályozzon meg abban, hogy elhidd, valójában szép. Sokkal könnyebb lesz minden. Csak el ne feledd a nagy örömségben a Sötét Oldalt.

A bejegyzés trackback címe:

https://obivan.blog.hu/api/trackback/id/tr263183863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása