Obi van Kenobi - Paraineisis

Obi van Kenobi megmodnja a frankót. Jedilét, küzdelem, csajok, miazmás.

Friss topikok

  • gagaringyuri: Vagy télleg vízilabdázó? (2011.09.05. 16:17) 27

Linkblog

2

2011.10.25. 13:45 gagaringyuri

Gondolom meglep ez a kevéssé feszélyezett stílus, és hogy régebben kissé ködösebben beszéltem, de hát végtére is csak rá kellett vegyelek, hogy használd az eszed, nem lehetett mindent a szádba rágnom. Az Erő (egy raccsoló mesterem szerint „Eő”) különben sem így működik.

Ha jól tippelek, szokás szerint komolyan megy a bál odalent, s esetleg nem árt, ha van nálad egy használati utasítás, ha valamit mégis rosszul magyaráztam volna.

Talán annakidején nem beszéltem eleget róla, de mindent összevéve Te vagy az egyetlen olyan tanítványom, akit magam választottam (nyilván az Erő persze ebben is közrejátszott, de hát mibe nem, úgyhogy ebbe, ilyen szempontból talán most ne menjünk bele), szóval Téged tényleg én választottalak magamnak, hogy végre helyrebillenjen a mérleg, amit Luke-kal csak alig bírtam ellensúlyozni.

Anakint Qui Gontól örököltem eltartásiba (és később sokat gondolkodtam végül is mi vehette rá, hogy ennyi energiát áldozzon a fiúra…) és azt hiszem, ha megkérdez előtte a dologról, nem javasoltam volna neki a kölököt.

Anakin végül is kudarc volt, komoly és megrázó. De hát nem tudtam igazán szeretni, és ha valaki most megkérne véletlenül, hogy magyarázzam el neki mi a stressz, hát tudom, hol fognék hozzá. Errefelé sokan bíztatnak azzal, hogy nélkülünk sokkal rosszabb lett volna, de ez marhaság. Elvitte a Sötét Oldal és kész, teljesen mindegy, hogy hány éves korában. Soha nem volt az a karakter, aki leragadt volna azoknál a lepattant csotrogányoknál a sivatagban. (Erről jut eszembe, hogy el ne felejtsek írni a Gócpontokról – ha jól emlékszem annál a résznél elég értetlen arcot vágtál – de hát én sem voltam valami nagy formában és belátom, néha tényleg gyanús érzés lehet egy átlátszó öregemberrel beszélgetni, aki furcsákat állít.)

Luke-ot a húga küldte a nyakamra és ő is nehéz eset volt, de egy kicsit azért másként. Végülis a legfontosabb pillanatban csak eltalálta a lyukasabb felén azt a vackot, és akkor be kell valljam megkönnyebbültem, hogy mégiscsak jó irányba mentem.

A Kör forog, az Erő erős.

De azért néha voltak kételyeim.

Apa és Fiú, Mester és Padavan, a szokásos történet, de csak helyrebillentek valahogy a dolgok. De hogy mindig a kellős közepében kelljen állnom?

Na mindegy, szóval akadt elég bajom a Skywalkerekkel…

Ezek után azért mindig is volt egy kis hiányérzetem, és azt hiszem ezért találkoztam végül is veled. Azt állítottam neked, hogy az Erő az oka, és valószínűleg nem járhattam olyan messze a valóságtól.

Na, nem szaporítom tovább a szót, úgy tűnik, nekem most tovább kell állnom erről a helyről, ahol vagyok (az egyszerűség kedvéért ne boncolgassuk ennél jobban a kérdést, maradjunk ezentúl annyiban, hogy ez a hely), és most még… hogy is mondjam ezt neked… mondjuk úgy, hogy kaptam egy kis gépidőt.

Ezért aztán leírnék neked egykét dolgot, ami hirtelen eszembe jut, hátha annakidején nem beszéltem róla.

Csapjunk a közepibe!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://obivan.blog.hu/api/trackback/id/tr672859177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása