Obi van Kenobi - Paraineisis

Obi van Kenobi megmodnja a frankót. Jedilét, küzdelem, csajok, miazmás.

Friss topikok

  • gagaringyuri: Vagy télleg vízilabdázó? (2011.09.05. 16:17) 27

Linkblog

20

2011.10.07. 18:18 gagaringyuri

Hát ennyi a történet. Semmi extra, de legalább tanulságos.

Erről éppen az is eszembe juthatna, hogy az Élet Csúnya. Hát, mi tagadás, ebben is van valami, jóllehet tán még emlékszel rá, hogy az előbb ennek éppen az ellenkezőjét állítottam. Viszont a Sötét Oldalt relatíve nehezen lehet kivenni a számításból, és amihez annak köze van, hát legfeljebb csak látszólag lehet szép. Gyűlölség, bosszú, gőg, hazugság meg ilyenek és amit mindezek magukkal ráncibálnak. Mondhatnám biztatón, hogy van mit tenni ellene, de igazából nincs. Kiirthatatlan. No persze próbálkozni azért még lehet. Tudod, a küzdés maga. Jedilét, elhivatottság, miegyéb.

És lássuk be, ha minden Szép és Jó lenne, azzal a dögunalmat is törvényerőre emelnénk. Persze, minden kafa, de egy vicc nem jut senki eszébe. Mindig kiütést kaptam azoktól a mesterektől, akiknek olyan sarkos fejet adott az Erő, hogy képtelenek jópofák lenni. Csak szigorúan néznek, és nem is értik, az ifjú padavannak, hogy fordul meg a móka a fejében.

Ebből azt a téves következtetést is le lehetne vonni, hogy a tréfa a Sötét Oldalhoz tartozna, de hála az Erőnek ez nem így van. Viszont a dárkszájd tartja mozgásban a dolgainkat. Ellenpólus, vagy mit is mondott rá Yoda annakidején – lehet, hogy nem pont így. Dimanika. (Na, ezt a szót se írtam még le életemben.) És persze egyensúly. Dominika.

A sötét jedikről el ne feledkezzek majd!

Lépjünk tovább! Akad még egy pár dolog, amit védeni kell körömszakadtáig.

A jedik védik az anyákat. Mert anyának lenni csak kicsit komolyabb meló, mint a jediség, és ez azért nem semmi. Életoltalmazás a köbön. Tanítás. Már ha jól csinálja az ember. Úgy értem, az anyaságot.

Nem tudhatjuk, hogy Amidala mintaanya lett volna-e, a két gyerek meg végül nálam kötött ki, úgyhogy ezt az anyaság-dolgot is kipróbálhattam. (Tudom, politika, meg Sötét Oldal, meg miegyéb, de mégis…) De én jó jedi vagyok, nem szóltam egy szót se. Azt tudjátok, hogy össze lehet keverni az összegyűrt babapelenkát a becsomagolt hamburgerrel? Főleg, ha a nagy rohanásban egymás mellé teszi őket az ember a vágódeszkán?

Hja kérem…

A jedimesterség mindig jobban tetszett, ezért azután hálás voltam a Tanácsnak, mint a kiskutya, amikor a gyerekeket végül lepasszolhattam, ahogy mondták. Pedig az egész nem tartott két hétig se. Akkoriban amúgy sem volt jó kedvem, Anakin bukása nagyon nyomasztott. Gyógyszert nem szedtem, csak ezt a vízben oldott izét.

Szóval az anyaság valami olyasmi, ami igen tiszteletre méltó, de nem való egy magamfajta jedinek. Védeni védem, meg minden, de nem nekem találták ki. Van egy-két bio-cucc, amivel éppen meg lehetbe oldani, hogy teherbe essek, de kösz nem.

Az Akadémián is volt terhes-vívás, de soha nem vettem fel. Valahogy eszembe se jutott. Artas persze bejárt egy darabig, kipróbálta, de hát mit nem?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://obivan.blog.hu/api/trackback/id/tr343077675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása