Obi van Kenobi - Paraineisis

Obi van Kenobi megmodnja a frankót. Jedilét, küzdelem, csajok, miazmás.

Friss topikok

  • gagaringyuri: Vagy télleg vízilabdázó? (2011.09.05. 16:17) 27

Linkblog

22

2011.10.05. 12:41 gagaringyuri

Van itt még valami, amire talán már magad is rájöttél, miszerint senki nem tud megcsinálni semmit helyetted. Ez a legnagyobb baj. No persze nem a mosogatásra gondolok feltétlenül, mert azt megvallom neked én is szívesen lepasszoltam. Sőt olyan is akadt, hogy orvul kihasználtam, hogy a vukik keze megremeg, ha mosatlant látnak. Kérdezd csak meg Han Solót, ha egyszer összefutsz vele, hogy hányszor kellett akárcsak törölgetnie is a Sólymon! Megáll az ész. Mint egy mosómedve. Na de megint nem ezt akartam mondani.

Szerintem azért van ez a nagy összevisszaság ebben a szövegben, mert ez a rögzítőgép viszonylag könnyen leír mindent, ami eszembe jut. Csak itt-ott kell belepötyögnöm magamtól is. Az meg olyan amilyen. Felróhatnád ezt persze egy ilyen magamfajta kipróbált jedinek, de meg kell valljam, a szakdolgozatommal is (Midikloriánok vagy mitokondriumok – nem mindegy. Írta Obi van Kenobi, VI.c) vért izzadtam, és azóta sem írtam sok mindent. Bezzeg az öcsém, Nami, az egy episztola volt. Vagy mi. Mondták is mindig neki: Nami van Kenobi, ez szép volt!

Nem szerette.

Még azt is mondták neki, hogy ne haragudjon olyan nagyon a szüleinkre, amiért ilyen vicces nevet eszkábáltak annó dominó. De hát azt se tudta megcsinálni senki helyette, s végül maga volt kénytelen megoldani. Oh, nem tudom, észrevetted-e, milyen szépen visszakanyarodtam az eredeti felvetéshez? Meg kell valljam, nem volt egyszerű.

Szóval neked kell elhatároznod, eldöntened, hinned, megcsinálnod a legfontosabb dolgaidat. Levinni a szemetet, ilyenek. Nőket, békét védeni, ha jedi vagy, de ha nem lennél az, akkor sem árt. Felismerni és használni az Erőt. Látni, hogy merre mozdul, hol törik át.

Sajnos a dolgok mindig a legkönnyebb irányba mozdulnak el, a leggyengébb pont felé. A baj akkor kezdődik, ha a gyenge pont valami komolyabb képességű egyén. Jedi lovag, padavan, vagy éppen Artas.

A bejegyzés trackback címe:

https://obivan.blog.hu/api/trackback/id/tr723154961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása