Obi van Kenobi - Paraineisis

Obi van Kenobi megmodnja a frankót. Jedilét, küzdelem, csajok, miazmás.

Friss topikok

  • gagaringyuri: Vagy télleg vízilabdázó? (2011.09.05. 16:17) 27

Linkblog

Hát ezt találtam

2011.10.27. 15:55 gagaringyuri

Ezeket a szövegeket teljességgel véletlenül leltem a monitoromon. Ha igaz, amit állít, alighanem bizonyos Erőnek köszönhető a megjelenésük, de én egyelőre... khm kétkedem. Próbáltam lementeni őket, de még csak kijelölnöm sem sikerült a szöveget.

Úgyhogy az alábbiak különféle trükkös screen-shotoknak köszönhetik a létüket, onnan próbáltam olvasható elektronyos formába rendezgetni.

Időről-időre, ám nem szabályos rendben érkeznek, s miután jött velük egy fura érzés is, hogy meg kellene mentenem őket, így ezt a formáját választottam a közzétételükre. Amióta az elsők fölbukkantak, éjt nappallá téve figyelek, el ne mulasszam a következőt. Csak az Erő legyen velem...

A bejegyzés trackback címe:

https://obivan.blog.hu/api/trackback/id/tr802856977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása