Obi van Kenobi - Paraineisis

Obi van Kenobi megmodnja a frankót. Jedilét, küzdelem, csajok, miazmás.

Friss topikok

  • gagaringyuri: Vagy télleg vízilabdázó? (2011.09.05. 16:17) 27

Linkblog

13

2011.10.14. 12:35 gagaringyuri

Most pedig közkívánatodra – onnan gondolom, hogy előbb-utóbb mindig csak ide jutottál ki – a Galaxis legnagyobb misztériumáról, a nőkről.

A jedi nőember a jedi férfiember párja.

Ebből célszerű kiindulni. Értelemszerűen férfiember-nőember viszonylatban is igaz, bár ilyenkor az érzelmeknek, balhéknak, vagdalkozásoknak nagyobb az esélye. A hangsúly a páron van, és sajna ebből fakadóan pont nem tudok neked normális magyarázatot adni a misztériumra, hiszen csak egy fél lennék. Pont az a legnagyobb akadálya, hogy férfiemberből vagyok öszverakva s ennekokán csak tippjeim vannak, arról meg már ejtettünk szót itt valahol, mire megy az ember az elképzeléseivel. Néhány rutingyakorlatot tunnék csak felsorolni, érdekes tapasztalatokat, miazmás, de a megoldást neked kell kiügyeskedned.

És akkor nekünk még relatíve könnyű dolgunk van. Akad egy két-világ, ahol van vagy négy különböző nem. Hát én nem is értem, hogyan boldogulnak. Komolyan.

Lehetne persze tovább feszegetni, hogy miért esélytelen kiismerni a nőket, de maradjunk az egyszerűség kedvéért annyiban, hogy kevés az információ. Vagy túl sok. A végeredmény ugyanaz.

Én is lukra futottam egy párszor, ne aggódj.

Volt egy pincérlány, akiről azt hittem, jeditrükkök nélkül is jó vagyok nála. Száraztapi, nedvestapi, amit akarsz. Egy coruscanti ötdimenziós moziban voltunk (eléggé szédültem is). Ahogy mondani szokás, olyan jó volt a film, úgy kacagtunk, majdnem lepisiltük egymás kezét. Nos, egyszercsak valamiért kiszúrta, hogy ott van egy másik lány, aki az ő előző palijával kavart (vagy kavar, vagy már rég vége volt annak is, már nem emlékszem, de TELJESEN mindegy, bármelyikkel behelyettesítheted). Hát úgy elment az életkedve, hogy na. Kisvártatva az enyém is. Akkor még azt hittem, hogy a „nem” mindig azt jelenti, hogy „igen”, és tovább próbálkoztam, de erre meg felpofozott. Tisztán látszik, hogy akarni (egy nőt) ugyan lehet, de nem fog feltétlenül menni. És persze a párviadalotok végén szükségszerűen te leszel a tahó, jobb ha felkészülsz, muhaha…

A meghódításukat viszont (főleg ha ők tervelik ki) kifejezetten kedvelik.

Hogy a fenti példánál maradjunk, ihol kérem egy érzelmi döntés, amit ugye – ezt szajkózom –, jedilovag nem tehet. Elvileg persze.

Aszondja erre Artas: E-mó-ci-jó ázzeg. Azzal működnek.

Nem vitatkozom.

A legjobb a dologban, hogy ebből temérdeket tudnak adni – hideget, meleget mindent. És miként az Erőnek, ennek is megvan ugyi a jó oldala. Hiszen valljuk be: jó érzés, ha a férfiember egy nőember ölébe hajtja a fejét a nagy vadászat végén. Később kikerül a falra a hímzett hómszvíthóm szőnyeg, és átrendeződik a férfiember addigi élete, de ez már más téma, és tárgyalása szétvetné eme bölcselkedés kereteit, azonban egy megjegyzés még engedtessék meg. Feltétlenül közkinccsé kell tegyem egy nagyrabecsült jedibarátom mondását, miszerint: „A házasságban a rendszeres szex nem feltétlenül jelent gyakorit.” Pont.

A jedilét egyik, ha nem a legnagyobb vívmánya, hogy nem rendeződik át az életünk, hiszen (jobb esetben) már a legelejétől magunk rendezzük. Az Erőnek hála, felül tudunk emelkedni régről ránkmaradt késztetéseinken, s úgymond magasabbról nézelődhetünk.

Yoda szerint persze onnan a nagy fennkölt magasról elég komolyat lehet esni, és hát ki vagyok én, hogy ebbe belekössek?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://obivan.blog.hu/api/trackback/id/tr512956287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása