Obi van Kenobi - Paraineisis

Obi van Kenobi megmodnja a frankót. Jedilét, küzdelem, csajok, miazmás.

Friss topikok

  • gagaringyuri: Vagy télleg vízilabdázó? (2011.09.05. 16:17) 27

Linkblog

23

2011.10.04. 02:21 gagaringyuri

No, gyorsan, még néhány hasznosnak tűnő adat. Például a félelemről. Azt állítják az okosok, hogy a Sötét Oldal része. Alighanem van is benne valami. Szembenézés, legyőzés – mondta mindig Yoda. Biztosíthatlak, hogy így kimondva ez igen könnyű. Szóvá is tettem egyszer neki, de csak azt felelte rá, hogy tud róla. Ilyen volt ez a Yoda.

De például a droidoktól, meg a birodalmi rohamosztagosoktól soha nem féltem. Mindig pocsékul lőttek, és hihetetlen zajt csináltak. Arról már nem is beszélve, hogy az Erő velem volt.

Leginkább attól féltem, hogy végleg elveszítek valamit, amit szeretek. Asszem még a mái napig is. Pedig Yoda mester mindig mondogatta, hogy ne ragaszkodjunk semmihez, mert rászokunk. (Artas ilyenkor tette hozzá – már talán írtam valahol, milyen jól utánozta –: de mindenekelőtt adjátok vissza azt a piros golyóstollamat!) Meg azt is mondta, hogy számoljunk vele, hogy fájni fog, ha egyszer tényleg elveszítjük. Ha már semmiképp nem tudjuk megállni ezt a ragaszkodást. No meg a vágyakozást.

Ja igen! Meg attól is féltem, hogy a jól bejáratott kis dolgaim valahogy felborulnak. Hogy valami változás jön. (Most kellene közbeszúrnod, hogy de hiszen az Erő a változás, és igazad is lenne.) A változás akkor szokott bekövetkezni, ha hirtelen felbukkan a Nemvárt Fordulat. Néha már úgy tűnt, kizárólag ezek mozgatják a dolgaimat. No, azokat kivált utáltam. Általában sokkal több dologom lett hirtelen, mint amennyit egyébként még kényelmesen elintézhettem volna. A Régvárt Fordulat ennél jóval ritkább, de úgy tapasztaltam, egy picit akkor is kardozni kell. De minimum zuhanni.

Ez a békefenntartás már csak ilyen. Valahol mindig idegeskednek.

Próbáltam jól intézni a dolgaimat, és jó döntéseket hozni, mert akkor a Nemvárt Fordulatok ritkábban jöttek. Csak az a kínos, hogy ebben a jedi-hivatásban gyakorta megy az ember mindenféle helyekre, ahol mások döntései miatt bukkan fel a jó öreg Nemvárt Fordulat.

Inkább mégiscsak lőjük ki azt a rakétát!

Majd én jobban tudom, hogy neked mi a jó!

Láttam egy csini rucit és nem is drága.

Meg ilyenek.

És akkor kérem felkötni a felkötni valót! Majd mi, jedik tudjuk, mit akar az Erő kihozni ebből a Nemvárt Fordulatból!

Hát, mondjuk ezt a dumát a Nemvárt Fordulatok okozói a legtöbbször nem veszik be, még akkor sem, mikor már rend van. Már úgy értem, amikor mink, jedik már jól rendet csináltunk.

Azt hiszik, nem ők a hibásak. Ez, mint talán már volt szó róla, egyébként teljesen elterjedt tévképzet emberi körökben, jobb, ha felkészülsz rá.

A legkeményebb Nemvárt Fordulatok az Erő nagyobb hullámainak összeütközéseiből jönnek létre. Komoly hagyománya van az egészet a Sötét Oldalra kenni, de ennél tán picinyt bonyolultabb a dolog. Remélem egyszer majd te is meglátod. Ja igen, és megérted. Ez némiképp fontosabb.

Ellenkező esetben nem kertelek, lesz minden, menekülés, csap und pap, meg amit csak el tudsz képzelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://obivan.blog.hu/api/trackback/id/tr703174917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása